Πέμπτη 29 Ιουλίου 2010

Hello ...Blog World!

Καθώς είναι η πρώτη μου ανάρτηση, θεωρώ "υποχρέωσή" (όπως το έθεσε και ο φίλος ο ttooulis) να ακολουθήσω τη "σύμβαση" που υπάρχει στον κόσμο των προγραμματιστών και με την οποία κατά την εκμάθηση μιας νέας γλώσσας το πρώτο προγραμματάκι είναι το "Hello World".

Την πρώτη αυτή ανάρτηση και έναρξη του blog μου την αφιερώνω στο Νυχτερινό Ποδηλάτη τον οποίο θεωρώ και  νονό του blog, αφού αυτός με έπεισε (με αρκετό κόπο) να προχωρήσω στη δημιουργία του.

Το τι με απασχολεί και θέλω να μοιράζομαι με φίλους (και όχι μόνο) θα το βρείτε εδώ!

Λοιπόν, "Hello ...Blog World!"

2 σχόλια:

  1. Καλωσόρισες πνευματικό μου παιδί! Αφού στην πραγματική ζωή κανείς δε μου έδωσε παιδί να βαφτίσω (επειδή είμαι άθεος;), αξιώθηκα να γίνω νονός στην ψηφιακή ζωή. Καλή αρχή φίλε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ttooulis
    το αν οι αναρτήσεις θα είναι ουσιαστικές και επιτυχημένες θα "φανεί στο χειροκρότημα". Ελπίζω τουλάχιστον να μπορέσω να κρατήσω ένα καλό ρυθμό (αυτό είναι που "φοβάμαι")
    @Νυχτερινός Ποδηλάτης
    φίλε μου, ποτέ δεν είναι αργά (αν και εσύ το θέλεις φυσικά).

    ΑπάντησηΔιαγραφή