Πέμπτη 5 Αυγούστου 2010

Eικόνες από την Κρήτη [2]


Δίπλα θα πάρω τα βουνά να βγω στον Ψηλορείτη, να καμαρώσω από εκεί την ομορφιά σου Κρήτη!

Κούλες,το Βενετσιάνικο κάστρο του Ηρακλείου

Προβολή μεγαλύτερου χάρτη


Άγιος Νικόλας [Λασίθι]... 
Η λίμνη βουλισμένη στο κέντρο του Αγίου Νικολάου
Προβολή μεγαλύτερου χάρτη

Βάι [Λασίθι]... 
Το φοινικόδασος στο Βάι
 
Προβολή μεγαλύτερου χάρτη


Πρέβελης [Ρέθυμνο]... 
Η παραλία του Πρέβελη με το φοινικόδασος

Προβολή μεγαλύτερου χάρτη


Ελαφονήσι [Χανιά]...
Το Ελαφονήσι

Προβολή μεγαλύτερου χάρτη

Φαλάσαρνα [Χανιά]...
Η παραλία στα Φαλάσαρνα

Προβολή μεγαλύτερου χάρτη



Μπάλος - Γραμβούσα [Χανιά]...
Mπαλος Γραμβούσα

Προβολή μεγαλύτερου χάρτη



Φωτογραφίες  
Κουλές, Άγιος Νικόλαος, Βάι, Πρέβελης: Δασκαλάκης
Ελαφονήσι:neoiorizontes-press.blogspot.com
Φαλάσαρνα: www.mesogios.info
Μπάλος Γραμβούσα: www.akazoo.gr 

3 σχόλια:

  1. φίλε Δασκαλάκη, αγαπώ κι εγώ την Κρήτη ιδιαίτερα αν κι έχω πάει εκεί μόνο 2 φορές. η μία μάλιστα ήταν ένα μοναχικό ταξίδι με σκοπό να γνωρίσω τον εαυτό μου καλύτερα. είσαι τυχερός που έζησες εκεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μοναδικές εμπειρίες μπορείς να ζήσεις στην Κρήτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φίλε ttoouli σου συστήνω και παροτρύνω να την επισκεφθείς. Αυτές οι φωτογραφίες είναι μόνο μερικές από τις ομορφίες της (ανέμενε και για την ανάρτηση για τα φαράγγια της Κρήτης). Είναι υπέροχη η Κρήτη με σπουδαία ιστορία. Σίγουρα ιδανικός προορισμός για όλη την οικογένεια. Είμαι στη διάθεσή σου, όταν το αποφασίσεις, να σε βοηθήσω να οργανώσεις την επίσκεψή σου. Για τη φιλοξενεία τους έχω να σου πώ το εξής:
    Στην Κρητη με αγαπησανε σαν να' μουνα παιδι τους.
    με βαλανε στο σπιτι τους, μου δοσαν την ψυχη τους!

    Για την αναφορά σου για τη σχέση Κρήτης-Κύπρου θα σχολιάσω (και πάλι) με μαντινάδες:

    Θε μου και κάνε ένα σεισμό κούνησε τον πλανήτη
    και φέρε ακόμα πιο κοντά την Κύπρο με την Κρήτη!

    Θ ΄ρθει μια μέρα φίλε μου σε τούτον το πλανήτη,
    που θα γενεί ένα νησί η Κύπρος με τη Κρήτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή