Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010

Εικόνες από τη Νάξο

Η Νάξος ή Αξιά είναι το μεγαλύτερο νησί των Κυκλάδων, στο Αιγαίο Πέλαγος. Ο περίπλους της είναι 44 ναυτικά μίλια και η έκτασή της φθάνει τα 428 τ.χλμ. Βρίσκεται ακριβώς στο κέντρο του Αιγαίου, στις ανατολικές Κυκλάδες έχοντας προς Β. τη Μύκονο, Α. τη Δονούσα, ΝΑ. την Αμοργό, προς Ν. την Ίο και Δ. τη Πάρο.


Προβολή μεγαλύτερου χάρτη



Άποψη της Χώρας. Διακρίνεται το κάστρο.
Η Πορτάρα, η γιγαντιαία πύλη του ναού που ήταν αφιερωμένος στον θεό Απόλλωνα και που ποτέ δεν ολοκληρώθηκε.
Ο κούρος του Απόλλωνα στο χωριό Απόλλωνας Νάξου.
Δίχτυα του ψαρά.
Ανέμελη ζωή στο λιμάνι.
Φωτογραφίες: Δασκαλάκης

Πληροφορίες για τη Νάξο:
http://www.naxos.gr/
Βικιπαίδεια


Υ.Γ. 
1. Χαιρετώ το φίλο μου Λ. από τη Νάξο.
2. Η φωτογραφία "Ανέμελη ζωή στο λιμάνι" αφιερωμένη στην μεγάλη κόρη Α. του φίλου μου Νυχτερινού Ποδηλάτη.

2 σχόλια:

  1. Η κόρη μου θα ενθουσιαστεί με την αφιέρωσή σου. Οι γάτες είναι η λατρεία της! Και δική μου...
    Έχω πάει στη Νάξο και πέρασα υπέροχα. Νόμιζα ότι ήταν "κούρος", δεν ήξερα ότι προοριζόταν για άγαλμα του Απόλλωνα. Είδα σε 2 σημεία στο νησί τέτοια ατέλειωτα γλυπτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλε έχεις δίκαιο. Ήταν λάθος η αναφορά μου και το διόρθωσα. Είναι ο κούρος του Απόλλωνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή