Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

Μαντινάδες

Την Κρήτη την αγάπησα 'πο τότε που την είδα
γι' αυτό την έχω στη καρδιά σα δεύτερη πατρίδα!

Στην Κρήτη με αγαπήσανε σαν να' μουνα παιδί τους,
με βάλανε στο σπίτι τους, μου δώσαν την ψυχή του!

Ότι και να 'χει ο Κρητικός  με λόγια δεν το λέει,
με μαντινάδες χαίρεται, με μαντινάδες κλαίει!

Φίλος θα πει να μη ζητά μα όταν του δίνεις ένα
αυτός να λέει ευχαριστώ με μάτια δακρυσμένα.
 
Θ ΄ρθει μια μέρα φίλε μου σε τούτον το πλανήτη,
που θα γενεί ένα νησί η Κύπρος με τη Κρήτη!

Από την Κύπρο ξεκινώ στη Κρήτη για να πάω
θέλω να 'δω τούς φίλους μου που τόσο αγαπάω!

2 σχόλια:

  1. Καλό ταξίδι Γιώργη μου
    χαιρέτα μου την Κρήτη
    απτά νερά που βρέχετε
    ως και τον Ψηλορείτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υποκλείνομαι ακόμη μια φορά στο ταλέντο σου, patinio!

    ΑπάντησηΔιαγραφή